Äntligen!

Dagens arbetspass var rätt okej. Fast än dock rätt jobbigt. Mycket som händer nu. Men jag överlevde och det är jag glad över. Flexade hem en timme tidigare då jag var så jävluskt trött. Fick skjuts av Moa och hennes pappa fick man. Så himla snällt då jag slapp att traska i regnet. Tack! När jag kom hem blev det varma mackor till middag. Efter det la jag mig och sov i två timmar. När jag vaknade igen så väntade jag bara på att soffmannen skulle komma med min soffa. Saker och ting drog ut på tiden och jag funderade på om du överhuvudtaget skulle komma idag. Halvelva ringde min mobil, han var framme!

Hjälpte honom att bära upp soffan. Smutsig som världens lortgris blev man kan jag lova av den smutsiga plasten. Sen var det bara att börja montera ihop delarna. Inte det lättaste kan jag lova, men nu är den på plats och färdigmonterad. På köpet fick av skruvande av muttrar fick jag ett sår på min tumme. Men det är inte hela världen. Nu är den på plats.


Lite suddig bild men. Men här är den i alla fall.

Nu ska jag ta en dusch. Sen är det bara till att krypa ner i sängen och försöka somna. Börjar halv tolv imorgon. Skönt med lite sovmorgon. Bara imorgon och på lördag kvar, sen ledig i två dagar. Det ser jag verkligen framemot.

Ciao!

P.S. Som kompensation får jag soffan för 1000 kronor mindre. Känns helt okej. Och skönt att det var han som tog upp det då jag har känt mig som världens bitterfitta mot dom där uppe med alla telefonsamtal och tjat. Fast dom har fan förtjänat det. Aja, nu är jag nöjd i  alla fall :) Och har dessutom haft en bättre dag än igår, dock inte helt bra men men...


Kommentarer
Postat av: lilla

finally! nu kan vi ha massa film- och myskvällar i din soffa. loveyou

2009-07-10 @ 06:07:09
URL: http://hehue.webblogg.se/
Postat av: Majkel

Fett nice! På lördag ska vi ha skoj... :)

2009-07-10 @ 07:14:55
Postat av: Mämi

Vad fint det blev Ida! Ja, nu är den i alla fall på plats. Kommer på söndag och tittar på den. Vad har du för fina saker på bordet? Vi hörs något ikväll. Kramar

2009-07-10 @ 10:10:42
Postat av: Diana

Åh vad fint det blev! :) Jag som inte ens fått se skymten av lägan än heller.



Kul att se dig här om dagen.

Kram

2009-07-15 @ 01:16:50
URL: http://annadianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0