Kallar på sömn

Usch, nu är klockan alldeles för mycket. Klockan sex ska jag ta mig upp ur sängen vilket innebär att det inte blir alltför många timmars sömn. Inatt igen. Inte bra.

Skönt var det med sovmorgon idag. Fast jag var ändå trött och kände mig tung i huvudet då jag var på väg mot jobbet. Kanske beror på att det inte blev så många timmars sömn då jag inte somnade förrän någon gång efter tre. Sömnproblem? Javisst,  verkar ju så...Jobbet gick i alla fall bra, blev lite bakning samt medicinutdelning på två andra avdelningar också. Lite trevligt att få träffa individer utanför avdelningen också ibland.

Pratat med momme och moffa ikväll också. Vi ska träffas något snart, när är inte bestämt än. Det ska bli trevligt i alla fall och jag ser fram emot det. Dom är ju underbara.

Imorgon efter jobbet kommer mamsen och majk och hämtar upp mig. Jag ska med dom hem och grilla och dricka gott. Ska njuta och bara mysa. Kommer att bli en trevlig kväll, det är jag övertygad om. Ska bli så skönt att sedan vara ledig i två dagar. Ladda batterierna behöver jag verkligen göra och det ska jag göra så gott jag förmår.

Aja, nu måste jag kasta mig ner i sängen och slå igen ögonlocken. Sova, sova, sova. Nu, nu, nu.

Ciao.

Hoppas jag får träffa lillasyster en
sväng imorn också. Känns som
om det var jättelängesen vi sågs.
Jag saknar hon. Den underbaraste
och aboslut käraste lillasyster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0