Mys med mina flickor

Haft en supermysig kväll tillsammans med tjejerna. Så mysigt att bara sitta och surra en massa och umgås. Me like. Jossan och Lisa gick precis. Börjar att bli dags för mig att sova. Halvtolv börjar man imorgon så lite sovmorgon får man. För övrigt så hade jag en trevlig helg. Idag har mamsen och jag varit ute i Birsta. Syster följde med en sväng på slutet hon med. Jag har städat och fått upp lite prylar på väggarna. Det blir bättre och bättre och mer hemmatrevligt. Lite belysning och ytterligare lite prylar på väggarna saknas fortfarande. Sen lite annat. Men det känns bra. Jag trivs i min lilla vindsvåning.

Tack för tavlan mämi och majk!



Här är Vickis, Karin, Frida, Emeli och jag nere på stan förra lördagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0