Saknar..

Jobbet överlevde man. Dock känner jag mig less nu. Känns som att en veckas semester vore något väldigt nödvändigt för att återfå energi och glädjen på jobbet. Jag gillar inte jag känner mig nära ett nervsammanbrott, det är inte alls kul. Men det är så det känns. Men det blir bättre...

Väl hemma var det till att byta om till mjukis. Sen lägga sig i soffan och bara mysa och ta det lugnt. Sen strax innan elva drog jag in till stan för att träffa tjejerna. Dock så drog Evin och Kicki i princip direkt då jag kom. Lite tråkigt men kul att se dom en snabbis i alla fall. Jag, Jossan och Lisa satt kvar och surrade ett tag, sen drog Jossan med. Lisa och jag satt kvar en stund och snackade en massa. Var trevligt. Kom hem för en liten stund sen. Hoppas att sömnen kommer och tar mig snart. Vill sova så många timmar som möjligt. Får se hur det går. Verkar inte speciellt lovande som det känns nu....suck


Jag saknar min älskade Ethi. Känns som att det är massa
månader sedan vi sågs och det gör nästintill ont inom mig
av saknad. Min älskade ängel. Jag älskar dig! Snart måste vi ses!


Kommentarer
Postat av: Anonym

blogga ida! blogga! jag vill ju läsa!

2009-07-29 @ 19:32:47
URL: http://justmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0