Skitdag.

Gårdagen blev inte som jag tänkt mig. Hade ställt klockan på 8.00 för att kliva upp för att tvätta. Så blev det inte. Sov till elva nånting och då var det försent. Klockan ett skulle jag träffa Bosse på stan så det var bara att ställa in tvättplanerna. Men tog och städade badrummet, dammsög och dammtorkade i alla fall. Sen hade jag en trevlig stund på stan med Bosse. Sen fick jag besök av Amanuel på kvällen. Han hjälpte mig att fixa med hemtelefon. Var trevligt att träffa han.

Idag har varit en mindre bra dag. Kände redan då jag var på väg till jobbet att jag var less, ingen bra början med andra ord. Det har varit en tuff dag och ett tag trodde jag aldrig att den skulle ta slut. Vid halvsex lämnade jag jobbet. Tärd dag. Sen blir jag ännu tröttare då jag vet att jag jobbar fyra dagar till på raken. Men förhoppningsvis blir det bättre dagar, hoppas hoppas hoppas.

Jävla skitfolket i Ö-vik är jag jävligt less på. Jag vill ha min soffa! NU NU NU! Bajs på dom. Blir så jävla förbannad bara jag tänker på soffan och dom.

Näe...hej då.

Kommentarer
Postat av: Vickis

Sick! Att inte soffan kommit ännu! KOMPENSATION TACK!

Vi får vara glada att vi har varandra att tänka på när vi jobbar..hehe! Mer ledighet?! Stor Kram på de!

2009-07-08 @ 14:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0