Börjar få ordning

Nu har jag fixat och donat. Fått upp allt ur kartongerna och som det ser ut i mina förvaringsutrymmen så finns det inte plats för en enda till klädtrasa. Helt proppfullt överallt, och ändå har jag kläder som ligger i en full tvättkorg. Knast. Fast å andra sidan så finns det alltid plats för nya kläder, man får göra plats om man inte har det :)

Står en massa kartonger och någon säck efter ena väggen nu. Inte speciellt fint men har inte pallat bära ner dom i förrådet under kvällen. Får bli imorgon. Sen vill jag få upp lite saker på väggarna, ser så "naket" och opersonligt ut som det är nu. Men det kommer, kanske något imorgon,

Nu ska jag lägga mig i sängen med datorn och kika lite, sen sova. Börjar faktiskt bli trött nu så jag hoppas att jag kan somna snart och dessutom sova bra. Återstår att se.

Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0