Då var alla grejer på plats

Eller, på rätt ställe i alla fall. För någon ordning är det verkligen inte i lägenheten. Men som sagt, dom är där och inte kvar i Granloholm. Fast kvar är istället jag i Granloholm. Pallade inte fixa iordning en massa ikväll, sen måste jag handla lite käk och sånt också. Så inatt och imorgon natt sover jag här, sen på tisdag blir första natten i lyan min. Spännande.

Tack till mämi, Majk, Mats, syster, Thore och Moxén som hjälpte mig att bära allt. Supergulliga, verkligen!

Imorgon jobbar jag kvällen. Måste komma ihåg att kika hur bussarna går imorgon då det nu är ny turlista. Ska bli skoj att jobba, även fast att jag helst hade velat fixa iordning i lyan, men det får bli på tisdag eftermiddag istället. Imorgon är det som sagt jobb som står på schemat.


Kommentarer
Postat av: AnnaMia

Vad kul! kommer och hälsar på nån dag jag och Max :D! hoppas allt är bra med dig annars. kramar!

2009-06-15 @ 07:58:20
URL: http://annamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0