Då varé kvällen...

Var en till sväng till lägenheten med syster. Packade upp lite grejer och ställde iordning mina ljus och krukor som jag köpte tidigare idag. Det blev najst. Börjar bli lite mer färg i lyan nu, sakta men säkert. Turkost. Vackert. :)

Eftersom att ElGiganten var stängd idag så blir det nog en tur dit imorgon efter jobbet med syster. Jobbar 7-17 imorgon så kommer syster och hämtar upp mig om det finns någon bil ledig så åker vi och kikar på dator då. Blir najst om det blir av. Jag hoppas verkligen att mitt tv-bord kommer under veckan nu, och köksstolarna, för då kan jag flytta in på riktigt. Så får jag köpa några sittpuffar och ha tills soffan kommer. Vi får se.

Nu ska jag ta och leta fram några kläder som jag kan ha på mig imorgon. Sen surra lite med Ethi innan det är dags att krypa ner i sängen. Hoppas man tar sig upp ur sängen imorgon bitti bara. Men somnar jag snart så borde det gå bra. Sen är det CSI på tv:n nu också som jag ska kika på.


Trevlig kväll.


*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0