Färdigmålat!

Igår var man i lägenheten igen. Mämi, Majkel och jag. Monterade ihop tv-bänken, satt upp gardinstänger och gardiner samt fixade lite i badrummet. Och idag har jag varit där och målat det sista lagret i alkoven. Så nu är det vitt där istället för "tegelfärgat". Det artar sig mer och mer, nu är det möblerna samt lite saker på väggarna som fattas. Sen är det bara att flytta in! Det kommer att bli najst. Syster och jag åkte ut till Birsta med förhoppningar om att ElGiganten skulle stänga sex då jag tänkte köpa datorn, men det stängde tydligen fem så ingen dator idag heller. Får se när det blir istället. Har köpt turkosa blomkrukor, klumpljus, en besticklåda och en slickepott. He-he.

Igår blev det utgång med Ethi och Sara. Hade det skoj. Blev kanske lite väl "på lyset" men men, shit happens och jag hade i alla fall skoj. Nu ska jag kanske åka iväg med syster till lägenheten en sväng. Sen ikväll ska jag hjälpa mamsen att klistra i hennes elevers böcker sen eventuellt umgås med Evin. Måste passa på att träffa den bruden nu innan hon drar till Syrien på fredag.




Jag, Albon och Evin från förra helgen



På återseende.
*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0