Fikabesök

Om ett tag kommer Turid och Vickis hit.
En glatt besked fick jag för en liten stund sedan,
även Marisa kommer. Den tjejen träffar man inte
ofta kan jag lova. Fast nu var det ändå inte sådär
jättelängesen om man ska jämföra med hur
lång tid det brukar gå mellan gångerna,
cirka en månad sedan.
 


Klockan fyra har jag satt upp tvättid. Får se hur det kommer att gå.
Ska in till stan en sväng sedan och då ska jag även passa på
att lägga mig i solariet en stund. För usch vad jag känner mig blek nu.
Vantrivs i mig själv...


På återseende.

*HuGs 2 Ya*


Kommentarer
Postat av: Diana

hihi, hon kommer nog förstå vad jag menar =D



Tack så mycket! Trivs hittils jättebra med arbetskollegorna, dom är väldigt snälla och hjälpsamma. Ska ju gå ensam första gången nu på lördag, gulp.. Nervis!



Ja, det är tråkigt med förutfattade meningar.. Verkligen. Hoppas att detta yrkesval stiger i "statuslistan" någon gång. Mer än hos folk som faktiskt inser vad det är för arbete som utförs

2009-06-18 @ 20:41:50
URL: http://annadianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0