Ny dator

Nu sitter jag framför min nya dator. Och den känns helt okej och funkar som den ska. Nu måste jag bara styra upp och fixa med internet och så till lägenheten, är nämligen hemma i g-hooden nu. Har även varit och köpt lite blommor, eller rättare sagt växter, som jag ska ha i lägenheten. Kommer bli bra, hoppas jag. Det gäller att dom passar i krukorna som jag köpt. Det visar sig när jag åker dit nästa gång.

För övrigt idag har jag jobbat, 7-17. Fy fan vilken seg dag alltså, trodde aldrig att den skulle ta slut. Och ändå så var det inte mycket tid då man satt och inte gjorde någonting, hade något att göra mest hela tiden. Men efter en väldigt massa timmar så visade klockan äntligen fem och mamsen kom då och hämtade mig.

Nu har jag verkligen inget vettigt att skriva.
Uppdaterar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0