Regnig söndag

Jobbade kvällen igår. Var en bra dag och kväll måste jag säga då jag fick mycket gjort samt att jag var omringad av massa trevliga människor. Det var najst. Skulle ha träffat Vickis en sväng efter jobbet men orkade verkligen inte. Vi får träffas något i veckan istället. Saknar den lilla filuran. Istället så åkte jag hem där festen var i full gång. Mämi, Majkel, hans chef, Mats och Anne satt med vinglasen i vardagsrummet och sjöng Singstar. Jag joinade dom med ett glas rött jag med. En mycket trevlig kväll som slutade sent. Trodde aldrig att jag skulle orka vara uppe till efter tre någongång, men det var jag och sen stendäckade jag i sängen. Blev en hel del vin och drinkar och alkoholen cirkulerade friskt i mitt blodomlopp. Fast det gjorde liksom ingenting då jag ändå bara var hemma. En mycket trevlig kväll/natt i alla fall.

Fyrtiofem rent och en tjänstebil, eller hur var det Majk? :P Drömma får man ju alltid.

Regnet öser ner från himlen och det är nästan lite mysigt att höra ljudet från regnet som slår mot fönsterkarmarna. Fast jag hoppas att det lugnar ner sig lite framåt eftermiddagen då säng och kartonger ska förflyttas. Annars kommer allt att bli jätteblött ju och det är inte nå bra. Måste börja agera med packningen nu och få någon ordning på alla grejer. Just nu är det kaos med saker utspridda överallt. Inte bra. Ska ta ett bad först bara. Usch vad hemskt att jag inte kommer att ha tillgång till badkar då jag flyttar på riktigt. Kommer typ komma hem (till mämi, majk och syster) dagligen för att plaska runt i badkaret lite. ha-ha.



 
  v Syskonkärlek  v


Kommentarer
Postat av: vickis

Lycka Till med det sista i flytten nu!

Ringer dig!

Kramis

2009-06-14 @ 17:06:10
Postat av: Diana

Har du sett bilderna då ni står och tokskrattar på gräsmattan? =) Dom är så goa!

2009-06-18 @ 01:46:50
URL: http://annadianas.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0