Seeeg dag

Kändes som en galet lång dag på jobbet idag måste jag säga, usch och fy då tiden går långsamt säger jag bara. Hur lugnt som Fick skjuts hem av en arbetskollega på en annan avdelning, schysst värre. Sen jag kom hem har jag inte gjort speciellt mycket. Kikat på datorn, tagit en dusch och druckit c-vitamin. Börjar åtta imorgon, lite sovmorgon i alla fall. Hoppas på lika fint väder som det var idag. Vågar man säga att det är sommar nu, eller är det regn och iskallt ute imorgon då? Gillar i alla fall dagens väder, mycket!

Nu ska jag krypa ner i sängen och glo vidare på datorn lite innan jag sussar.


En nyduschad, osminkad Ida


P.S. Imorgon ska jag få besked om när min soffa kommer. Håll tummarna att den kommer snart. Vill ha nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0