Slut på denna söndag

Då var söndagen i princip över. Mamsen, majk och syster var här och fikade. Sen åkte vi och handlade lite. Hemma hos dom grillades hemmagjorda hamburgare vilket var smaskens. Spelat en hel del Skip-Bo med mamsen, jag vann bara en gång. Sen har vi ställt in en garderob, en byrå, en bäddsoffa och ett bord i mitt gamla rum. Sen skjutsade mamsen hem mig. Hjälpte mig även att bära ner dom sista tomlådorna så nu är allt i förrådet. Skönt. Och tack för hjälpen! Nu är all tvätt uppburen, det var ett jäkla projekt innan allt ville torka.

Imorgon är det jobb, 7-17. Efter jobbet hämtar mamsen upp mig så följer jag med henne hem. På tisdag är jag ledig. Då har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Näe, dags att lägga sig i sängen nu tror jag om man ska orka upp imorgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0