Studentfirande för syster!

Jag var helt död imorse och tog mig aldrig ner för att kolla på dansen. Lite tråkigt att jag missade det men det finns förhoppningar om att den finns inspelad så att jag kan få se den i alla fall. Jag hoppas verkligen det då det ryktas om att dansen var grym.

Klockan tre vad vi nere i folkvimlet utanför Hedbergska där studenterna sprang nerför trappan, däribland min älskade lillasyster. Lillasyster som inte längre är så liten. Skumt. Fast hon kommer alltid att vara liten i mina ögon, så är det.









Nu är syster ute och röjer, festar och förhoppningsvis har grymt skoj. Förfestade i min lya gjorde hon och några kompisar också. Jag hoppas att den inte är förstörd, ha-ha, och det tror jag inte heller. Själv har jag träffat några brudar som jag inte sett på väldigt länge, var skoj. Nu ligger man i sängen och tar det lugnt. Känner mig helt slut. Just de, har köpt en tv idag också. Imorgon ska jag ringa och efterlysa mitt soffbord. Får se om det är på väg eller vad fan det är som händer. På söndag flyttar jag sängen och allt. Vilket då troligen innebär att jag flyttar in på riktigt också. Spännande.


*BiG HuGs*


Kommentarer
Postat av: johanna (JB)

SötLinn!! Hälsa grattis!! :D

2009-06-11 @ 23:52:25
URL: http://johannaberglund.blogg.se/
Postat av: Diana

Här var den ju såg jag nu =) terrar din blogg

2009-06-18 @ 01:47:49
URL: http://annadianas.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0