Trevlig gårdag och målning

Gårdagskvällen var mycket trevlig. Träffades på Svensson's strax efter sex där vi käkade och drack öl och pratade en massa. En hellyckad kväll må jag säga! Idag sov jag till kvart i ett eller något sånt. Helt galet. Men det var skönt att sova ut, behövde tydligen det. Sen åkte jag till lägenheten och har där målat ett till lager i min lilla sovalkov. Sjukt jobbigt. Usch för att måla, inte kul någonstans. Blä! Men nu är två lager klara och ett lager återstår. Det får målas under morgondagen. Mamsen kom till lägenheten hon också efter jobbet och hjälpte till att fixa iordning lite. Sen bar det av till IKEA för tredje gången under denna vecka. Idag har jag köpt gardinstänger och en tv-bänk. Imorgon ska vi montera och fixa iordning det. Troligtvis kommer även en tv att inhandas imorgon också. Vi får se. Ikväll ska jag bara vara hemma och mysa med mamsen. Lugnt och skönt då jag inte pallar göra något annat.

På återseende.



*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0