Trött och slut

En hektisk dag var det på jobbet. Något att göra exakt hela tiden och stundvis kändes det verkligen som att man bara virrade runt. Då klockan visade 17.00 hade jag precis hunnit att göra det jag var tvungen att göra. Sen har jag massa grejer som jag måste skriva på lördag då jag jobbar nästa gång. Skönt med två dagars ledighet.


Imorgon tar den här lilla skönheten studenten!




Ska till Hedbergska imorgon bitti vid nio och kolla på syster och hennes klass då dom dansar. Hoppas på bra underhållning, vi får se om dom är grymma eller inte. Ska bli kul att se i alla fall. Även fast jag egentligen skulle vilja ligga kvar i sängen så länge som möjligt och sova då jag sovit väldigt få timmar de senaste dygnen. Men som man säger, sova får jag göra i graven. ha-ha. Sen ska man hem och fixa och dona lite, sedan klockan tre tar lillasyster studenten. När jag tänker tillbaka så känns det verkligen inte som om att det redan har gått fyra år sedan jag själv hade den vita mössan på huvudet och sjung (skrek) studentsången på trappan. Åren går verkligen fort. Lite skrämmande.

Näe, jag är verkligen helt död. Har inte något mer att förtälja för tillfället.
Så gonatt.
Förhoppningsvis så somnar jag innan midnatt inatt, och det var ett bra tag sen kan jag lova.
Jag hoppas.


P.S. Har idag fått kaffebryggare, vattenkokare och brödrost. Tack mämi och majk! Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0