Inställd tvättid.

Var jättetrevligt att få umgås och träffa tjejerna idag. Dom är så söta och góa! Satt hemma hos mig rätt länge vilket ledde till att jag inte hann med att tvätta. Får göra det på söndag eller någon annan dag istället. Vi drog in mot stan, två halta hönor samt jag och Vickis. Måste ha sett rätt så roligt ut då vi fyra gick och två haltade...När vi kom in till stan så sa vi hej då till Turid och kort därefter även till Marisa efter ett besök i thaiaffären. Vickis köpte sedan tredagarsbiljetter till gatufesten och jag handlade ytterligare två gardinlängder för att få lite mer färg i mina fönster. Det blev väldigt fint faktiskt, en stor skillnad. Om jag ändå kunde få den förbannade soffan nångång så kan man känna sig lite mer hemmastadd. Måste nästan ringa och efterlysa den till veckan om inte dom hinner att höra av sig innan....

Vickis och jag var även förbi systemet och handlade litegranna. Sen drog vi åt varsitt håll. Jag mot solariet och sötnosen mot sin grabb. Trevliga timmar tillsammans med underbara människor som värmer mitt hjärta. Och tack för den fina vasen och solrosen jag fick av er tjejer, supergulligt!

Sedan jag kom hem så har jag lagat mat, strykt och hängt upp gardiner, haft snabbesök av syster och Denice, kollat på tv, suttit vid datorn samt duschat. Nu ligger jag i sängen och tanken är väl att jag inte ska vara vaken så jättelänge till då alarmet kommer att ringa 5.30 imorgon bitti. Usch och fy vad tidigt. Hoppas jag vaknar.

Näe, ha det så bra.
Kram och Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0