Back in Sweden

Känns inte sådär jättebra. Hade velat vara kvar några veckor till i värmen. Så förbaskat tärt att komma tillbaka till den vita marken, snö, förbaskade snö. Har varit superdålig på att uppdatera, ber om ursäkt för det. Men hade det så bra där borta att jag inte var ett dugg lockad till att sätta mig vid en dator, så på det viset är det. Har haft det fantastiskt bra iaf. Solat och badat varje dag förutom tredje dagen då jag låg inne pga att jag hade bränt mig. Sista veckan var det dock lite si sådär med vädret, regnade en del. Men underbart var det ändå. Om någon som läser detta ska åka till Thailand och Krabi så måste du besöka SMILEBAR, världens bästa bar med supertrevliga människor som arbetar! Dom saknar jag verkligen. Världens sötaste lilla thaikvinna, som en extrafarmor eller något, hur go som helst!

Vi landade på Arlanda vid 00.00 inatt. Flygresan hem blev inte lika sömnrik som på nervägen. Sov inte alls speciellt bra. Men man överlevde iaf med förhoppning om att man istället skulle kunna sova på Arlanda då vi väntade där i 7 timmar innan tåget gick mot Sundsvall. Ack så jag bedrog mig. Blev inte många minuters sömn där. Inte pga att man inte var trött utan för att det var så jävla kallt. Kändes som att det blåste där inne. Fick ta fram ett badlakan och vira runt kroppen för att inte förfrysa helt. Helt galet. Men vi tog oss igenom natten och kylan trots allt med lite kortspel samt prat med Mickes päron. Och nu är man åter i Sundsvall. Saknar Thailand.

Får lägga upp lite bilder från Thailand något framöver från systers dator. Hade inte någon kamera med mig så jag har inte knäppt i princip en enda bild förutom med systers kamera och sedan med Mamma och Mickes (som är min också btw). Men det kommer bilder, snart hoppas jag.

Vi var hemma vid 10-tiden idag. In med resväskorna innanför dörren, kollade igenom kylskåp och skafferi, sen åkte vi på ICA MAXI och handlade lite. Jag köpte även lite kaffemuggar samt tekoppar inför min kommande lya som jag förhoppningsvis ska hitta nångång snart. Har skickat iväg ett mail till en tjej som ska hyra ut en lägenhet. Få se om jag får något svar. Verkade nice iaf.

Imorgon blir det jobb, 7-17. Sen jobbar man onsdag, fredag, lördag, söndag och även måndag. Man kör på för fullt på en gång. Ett tvärt slut på semestern. Men det ska bli roligt att återgå till jobbet faktiskt. Låter kanske konsigt, men jag ser det som oerhört positivit att jag tycker att det är roligt att gå till jobbet. För så kanske det inte alltid kommer att vara så man får njuta så länge det är så.

Nu ska jag ta och sätta igång en tvättmaskin. Borde packa ur resväskan också, få se om jag pallar. Känner mig lite sliten. Kanske inte så konstigt med tanke på väldigt dålig sömn. Men vill inte sova något förrän ikväll så att man kan sova inatt och orka upp imorgon.

På återseende.

*BiG HuGs*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi saknar dig! Roligt när du var här! Nu kommer vi snart! Mämi och Majkel

2009-03-10 @ 10:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0