En helt okej dag

I alla fall än så länge. Har gått bra att jobba. Varit roligt, mestadels i alla fall. Väntar bara på att telefonen ska ringa. Vill veta. Får jag den eller inte? Får jag den så kommer jag att bli grymt glad. Får jag den inte så kan jag släppa den ur mitt huvud och leta vidare. Även fast det kommer att kännas tungt. Men men, life goes on.

Ska åka iväg med mamsen och handla lite sen. Sen blir det nog bara en lugn kväll hemma. Börjar 07.00 imorgon bitti också. Så bara att försöka sova i tid. Näe, inget mer att skriva för stunden. Återkommer senare ikväll när jag fått besked angående lägenheten.

*BiG HuGs*





Vill ha vår nu!  Blä på all snö
som aldrig vill försvinna....




Kommentarer
Postat av: Ann i Stockholm

Håller alla tummar och tår! :)

2009-03-24 @ 19:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0