Fredag kväll..

...och ensam hemma. Så tråkigt man kan ha alltså.
Men man ska kanske inte ha så roligt då man trots
allt ska upp imorgon för att bege sig till jobbet.
Kom hem för ungefär en timme sedan. Har gått bra
och tiden gick väldigt fort. Samma arberspass imorgon,
9.45-21. Blir upphämtad halvtio av min snälla arbetskollega.
Så lite sovmorgon får man iaf.

Pallar inte skriva nå mer idag.
Har inget vettigt att dela med mig av.
Imorgon kväll får jag kramas med
Mämii och Majkel. Myspys.
Ha en trevlig fredagskväll.
På återseende.

*BiG HuGs*



Saknar dig pappa så att det gör ont.
Går inte en enda dag utan att jag
tänker på dig. Om jag fick önska
mig en enda sak så vore den önskan
att få dig tillbaka till oss. Utan att tveka.
Vill att du ska krama om mig, en sån
där bamsekram som du brukade ge
oss. Med det där ljudet. Mitt hjärta gör ont.
Det är något som fattas. Det är du...






Ska passa på att tacka alla underbara människor som
fortfarande finns runt omkring mig. Jag älskar Er och jag
uppskattar Er. Varje dag. Förlåt att jag är så dålig 
att säga det till Er. Men jag hoppas att ni är medvetna
om vad Ni betyder för mig. *Kärlek*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket fint kort du har hittat,saknar Conny ochså tänker ofta på honom.Vi vet Ida vad vi betyder för er.Ni betyder lika mycket för oss.Älskar dig Kram Carina

2009-03-14 @ 13:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0