Fredagkväll

Blev att jag gick och kikade på en annan lägenhet igår istället för den som det var tänkt att jag skulle kika på från början. Jag ångrar mig då den jag gick och kikade på inte alls var något för mig. Gammal och dålig planlösning. Fanns inget bra med den förutom att den låg centralt. Men det nöjer jag mig inte med liksom. Vill känna att jag kommer att trivas i den lägenhet jag någon gång (förhoppningsvis inom en snar framtid) flyttar in i. Annars kommer jag inte vilja vara där och då känns det som att det inte är någon poäng med att flytta överhuvudtaget. Så nu är det bara att kika vidare. Ska på visning  på en lägenhet på måndag kväll. Hoppas att den är mer intressant. Sen ska jag ringa och kolla om den jag tänkte kolla på finns kvar samt att jag ska ringa till Norrporten och se om dom har något ledigt.

Igår var jag världens sämsta sällskap. När jag och Ethi kom tillbaka hem till henne efter att vi kikade på lägenheten så käkade vi och sen sov jag. Somnade innan sex och vaknade inte förrän elva. Då gick jag upp, käkade lite, bytte om och borstade tänderna. Sen somnade jag om. Helt galet. Och min dag började verkligen skitdåligt då jag försov mig. Blev väckt 06.40 och jag skulle börja 7. Ringde direkt till jobbet och sa att jag skulle bli cirka 15 min sen. Var framme 7.10 och det var ingen panik men jag hatar verkligen att inte vara i tid. Usch, aldrig igen.

Idag försov jag mig inte. Var på jobbet innan 7 och jobbade fram till strax innan 17. Sen åkte jag in till stan och la mig i solariet, sen kom Ethi. Vi drog till Systemet en snabbis sen åkte vi hem till mig. Ethi ville säga hej till Mämi och Majkel. Var inte så långvariga där utan åkte efter en timme hem till henne igen. Och här är jag nu. Vi har käkat och fixat ögonbryn. Kollade på Så ska det låta också. Eler lyssnade rättare sagt då jag höll på för fullt med att "rensa ogräset" i Ethi's ansikte :P

Nu ska jag snart hoppa in i duschen. Sen blir det bara att passa på att mysa med hjärtat mitt de få timmar vi har kvar tillsammans innan hon beger sig till sthlm igen. Kommer sakna henne galet mycket. Usch. Hoppas inte det dröjer så lång tid innan vi ses igen.

Trevlig kväll!
På återseende.

*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0