Heldag med arbetskollegorna

08.00-16.00 var man med på APT med övriga arbetskollegor. Intressant. Roligt ibland och långtråkigt ibland. Men det var ändå intressant att man fick delta. Efter det begav jag mig till stan och träffade upp lite góa vänner; Evine, Nadia, Valle, Jossan och Eva. Satt och surrade en stund och sedan begav jag mig mot Oleary´s bowlinghallen för att återigen umgås med arbetskollegorna. Vi käkade god mat, drack någon öl (vissa drack mer än andra) och sen bowlade vi. Gick inte direkt super för mig men jag blev ändå rätt nöjd över min insats då jag dock gjorde 3 Strike's :) Inte likt mig som brukar spela kloten i rännan för det mesta. Sen drog jag och några andra till Dalton's och surrade vidare. Och nu är jag hemma. Ska lägga mig, först ringa Ethi men sen är det raka vägen till bädden så man orkar upp imorgon. Sista rycket imorn, sen ledig lördag och söndag. Ska bli skönt. Natti natti.

*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0