Hemma och helt utan energi

Igår kväll var jag helt död. Somnade nere i soffan, någon gång mellan 21-22 kanske. Vaknade strax innan 23 och gick då upp och la mig och somnade. Vaknade 6.45 av att min näsa var helt igentäppt men somnade sedan om och vaknade halv ett. Helt galet många timmar jag har sovit. Kanske hade lite sömn att ta igen? Don't know men skönt var det iaf. Fast känner mig helt slut idag. Har ingen som helst engeri och har ont i kroppen. Vet inte vad det är för fel på mig. Hoppas inte att det är nå mer än nästäppan som jag redan har som är på väg att invardera min kropp. Har inte tid att bli sjuk.

Ska nog ta ett bad snart och hoppas att jag känner mig piggare efter det.
Sen ska syster och jag göra hempizza.
Ikväll blir en lugn kväll hemma.
Troligtvis får jag träffa Evin ikväll en sväng.


Ett stort Grattis till min älskade vän Jasmina som fyller 23 år idag! Love You Honey!

Kommentarer
Postat av: Diana

Jag kommer lite i efterskott och säger grattis till sjuksköterskeexamen! =) Kram!

2009-03-13 @ 16:14:13
URL: http://annadianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0