Home alone

Då var ännu en arbetsdag över. Tiden gick väldigt fort måste jag säga, förstår inte var timmarna tog vägen. Men det har gått bra. Har jobbat med trevliga kollegor hela helgen och jag kan ju verkligen inte påstå att man skrattat lite de senaste dagarna. Så himla skön stämning bland personalen på avdelningen och det betyder verkligen jättemycket. Fasen vad jobbigt det vore att gå till jobbet om man inte hade bra jobbarkompisar. Då hade jag nog aldrig pallat med det jag jobbar med. Jag värdesätter verkligen dessa underbara människor som jag har runt omkring mig på arbetet.

Glömde en sak i gårdagens inlägg. Timrå förlorade! *ha-ha* Så himla härligt! Satt och kollade på matchen på jobbet och all personal jag jobbade med hejar på Timrå, bara jag som verkligen (innerligt) ville att dom skulle loosa. Och det gjorde dom! Får väl dock erkänna att det inte var det mest rättvisa slutresultatet men det var så kul. Så kanske man blir vaktmästare eller något nu? :P Skadeglädje är den sanna glädjen!

Ensam hemma för tillfället. De övriga är och handlar tror jag. Eller vet inte om syster är med men det visar sig. Jag blir verkligen rastlös av att vara ensam. Känns som om jag ska börja klättra på väggarna vilken sekund som helst. Näe, det ska jag inte. Men kanske göra iordning en kopp kaffe eller nåt. Aja, hur som helst så har jag inte något mer vettigt att skriva här för tillfället.

*BiG HuGs*



Det är en bra dag idag.
I alla fall min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0