Klar med färgning av hår

Nu är håret på Ethi färgat och klart.
Det blev läckert.
Ganska rött.
Men snyggt.
Hon passar i färg.
Snyggingen min.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen.
Sen mysa med älsklingen min.
Tror det blir noppning av ögonbryn på flickan min.
Hon har väntat i över en månad på att få dom fixade.
Sötnosen.

By the way så var jag och hämtade papper angående körkortstillstånd samt att jag var och gjorde synundersökningen. Nu känner jag mig faktiskt peppad till att ta det där förbannade körkortet. Skulle vara grymt bra att ha har jag kommit underfund med.

*BiG HuGs*

Kommentarer
Postat av: En liten notis

Läser bloggen efter flera månader igen, och ser direkt namnet Ethii på första inlägget... Läser inte fler blogginlägg, för det skulle kanske kunna göra mig riktigt ledsen. Ni verkar ha det bra och det blir man ju glad över. Tänkte bara säga att jag helst vill att du aldrig pratar med någon annan om vad som hände i höstas. Jag ångrar allting så mycket, och om du säger allt jag gjorde till någon annan kan jag uppfattas som en total idiot. Jag känner folk som känner dig, och jag ska ju trots allt bo i staden en stund till. Så, jag är oerhört tacksam om du inte säger något till någon annan. Jag har inte sagt ett endaste dumt eller nedvärderande ord om någon av er till någon annan. Senaste veckorna har jag börjat kunna känna genuin glädje igen, och till och med skrattat några gånger. Vissa saker måste jag akta mig för i framtiden helt enkelt... Lycka till med körkortet!

/Nästan Daniel



(Detta är enda sättet att meddela dig, för jag har blockerat alla andra vägar.)

2009-03-20 @ 08:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0