Klart med biljett

Nu är det klart med auktionen på Tradera. Ethi har precis fått ett sms med beställningsnumret. Sextioen kronor fick jag den för. Inte lika billigt som sist jag köpte från Tradera, men mycket billigare än en sistaminutenbiljett. Så får vara rätt nöjd ändå. Imorn blir det kramkalas med min älskling. Hon kommer fram till Sundsvall strax innan tio på förmiddagen. Sen åker hon hem hit till mig. Ska bli underbart att träffas. Känns verkligen som att det var år sedan vi sågs sist. Så det blir toppen.

Nu ska jag släcka ner och lägga mig i sängen. Känner mig lite sömnig, men inte så mycket som jag trodde att jag skulle med tanke på att jag vaknade så tidigt. Sov gott och ha det bra.



*BiG HuGs*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0