Kontraktet i brevlådan

Varit en flummig dag på jobbet. Eller rättare sagt har jag varit flummig. Gått omkring och skrattat och känt mig helt oseriös hela dagen. Vettetusan vad det har varit för tok med mig. Men jag överlevde iaf dagen och patienterna också. Så man får väl se det som en rätt lyckad dag ändå?

När jag kom hem så hade jag fått ett brev. Det var kontraktet på lägenheten. Nice nice säger jag :) Så det ska väl skrivas under och postas imorgon. Väntar på att killen ska ringa upp mig bara, måste ställa lite frågor och så först bara. Har precis kollat på senaste avsnittet av One Tree Hill. Shit alltså, jag gråter alltid när jag ser det. Så himla sorgligt men fy fan vad bra den serien är. Lätt bäst!

Nu ska jag kika lite på tv:n. Bara slappa och ladda för en morgondag med jobb. Ha en trevlig kväll.

*BiG HuGs*

Kommentarer
Postat av: Diana

Oj, vad var det hon hette.. Har inte pappret framför mig nämligen. Hon hade inte jobbat där så länge sa hon, blond page och ca 170-175 lång kanske??



Jadu, jag kan anpassa mig efter dig =) Så när du nu har tid! Imorgon har jag planer att träffa Linn men för övrigt i veckan så har jag ingenting inplanerat.

2009-03-30 @ 20:24:30
URL: http://annadianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0