Lördag idag?

Gått bra att jobba idag också. Timmarna har gått fort. Tyckte precis jag åkte hem ifrån och nu är jag hemma igen. Mämi och Majkel har kommit hem. Kramats lite med dom. Skönt att dom är hemma igen. Dom köpte den nya Escada-parfymen som jag bad dom att göra. Den luktar underbart gott. Dom är så snälla som köpte den då den inte fanns på flygplatsen i Phuket. Den luktar sommar och får mig att längta ännu mer tills all snö är borta. Vill ha sol och värme. Nu.

Ska upp i ottan imorgon.
Börjar klockan sju.
Jobbar till fyra.
Så det blir nog en rätt tidig kväll
för mig så att jag tar mig upp.

Ha en trevlig lördagskväll allihopa.
På återseende.

*BiG HuGs*


Har verkligen inte känts som lördag idag. Kanske för att man jobbat? Jag vet inte. Hur som helst så är det snart en ny dag; söndag. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Diana

Vad roligt, har du fått fast anställning eller hur ligger det till? Jotack, det går bra.. Väldigt mycket att göra nu, sista rycket! Men man ska väl inte klaga :)



Vi lär inte bli utanför Sveriges gränser Så länge! :)

2009-03-15 @ 16:39:04
URL: http://annadianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0