Seg helg

Nu var det slut på den här helgen. Har varit en seg dag på jobbet. Men jag har iaf mått bättre idag. Men har ändå inte känt mig som mig själv riktigt. Vet inte om det hela beror på att det har varit mycket tankar kring pappa under helgen. Han skulle ha fyllt 46 år idag. Hmm...vet inte vad jag ska skriva, vet inte vad som cirkulerar i mitt huvud. Det är för mycket att jag bara vill stänga av. Orkar inte tänka nå mer idag. Ska ta och lägga mig. Först ett bad. Sen ska jag kolla på reprisen av Criminal Minds. Hoppas jag orkar vara vaken.

Imorgon blir det sovmorgon. Skönt. Jag hoppas bara att jag kan sova också. Behöver det. Sen blir det lunch nere på stan. Sen klockan 19 ska jag med mamsen och kolla på lägenhet. Hoppas den är något för mig. Aja. Uppdaterar något imorgon. Ha det så bra.

*BiG HuGs*




P.S. Grattis på födelsedagen AnnaMia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0