Skadeglädjen är den sanna glädjen

Timrå förlorade!!! :) Fan va härligt!

Visserligen hade jag fel när det gällde slutresultatet, men vad gör det när det ändå blev som jag ville?! Timrå är borta, ingen semifinal för dom. Gött! Sitter nu och kollar på matchen mellan Linköping-Skellefteå. Där är det sudden, 2-2 efter ordinarie tid. Dom som vinner den matchen är det laget som mina grabbar, Frölunda, kommer att möta i semifinalen. Få se vilket lag det blir.

Annars gör jag inte mycket för tillfället. Har målat mina nails. Mamsen och Majk har gått och lagt sig. Skönt att inte behöva känna någon stress över att "behöva somna i god tid för att orka upp" imorgon. Behöver inte kliva upp förrän vid halv tio eller något sånt och det är ju värsta sovmorgonen om man ska jämföra med de tider man klivit upp de senaste dagarna.

Nu ska jag återgå till hockeytittandet.

*BiG HuGs*



Kommentarer
Postat av: Diana

Jadu, man får göra det bästa! Antar att kommentaren var från dig i alla fall, stod anonym =)



Jag hoppas att allt är bra med familjen i alla fall, det är ju så sällan jag träffar er nu för tiden! Ska försöka komma förbi ofta, så svårt att få tid med Linn då hon tränar och går i skolan :P..



Hörde förresten att hon berättat om kaviarmackan? Haha. Jag skrattar åt det än..

2009-03-17 @ 00:05:56
URL: http://annadianas.blogg.se/
Postat av: Diana

oftare*

2009-03-17 @ 03:56:47
URL: http://annadianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0