Tillbaka på jobbet

Gick bra på jobbet idag. Var roligt att träffa alla igen och dom verkade tycka att det var roligt att jag var tillbaka också. Så det var kul. Har gått bra även fast det kändes som om man hade noll koll på nåt. Var mycket att läsa ikapp under dom två veckorna och även då jag hade gjort det så kändes det fortfarande som att man inte var nå mycket klokare. Man är tillbaka där imorgon bitti igen.

Var riktigt duktig igår by the way då jag packade ur resväskan. Trodde aldrig att jag skulle palla men det gjorde man. *stolt* Sen tvättade man en maskin också. Får ta och tvätta någon maskin imorgon också så att det inte blir överfullt i tvättstugan då Mämi och Majkel säkerligen har en del smutstvätt dom med. Tog och blekte systers hår igår också så nu är hon ännu blondare, men inte dum för det :P Blev snyggt iaf. Hon passar skitbra i det.

Har hälsat på min superdupersöta Vickis ikväll också. Skitmysigt att träffas då det känns som en evighet sen sist. Kaffe, te, smörgås och hembakade digestive bjöds det på tillsammans med massa myspys. Underbart att umgås med dig vännen. *kärlek* Hoppas att vi ses snart igen.

Nu börjar klockan bli mycket med tanke på att man ska upp om mindre än 7 timmar. Dags för "Bella" att lägga sig i korgen (sängen) så att hon orkar upp. Sov gott!

*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0