Trevlig dag & kväll.

Jag mår bra nu. Känner mig glad. Sprudlar av glädje som vill ut ur min kropp och det är en härlig känsla. Har inte känt såhär på länge, om än någonsin. Men jag njuter, av varje sekund för man vet aldrig vad som händer i ens liv och när det tar slut. Det är verkligen bara att ta vara på de glada och lyckliga stunderna man har. Jag ska göra det. Vill vara en livsnjutare.

Haft en trevlig dag på jobbet. Dagen gick hyffsat fort måste jag säga, fast långsamt också på en och samma gång. Skitsamma. På jobbet blev det iaf bestämt att jag skulle hänga med två arbetskollegor samt dottern till en av dom ut och käka samt på bio. Trevligt. Efter jobbet blev jag skjutsad in till stan där jag träffade upp Vickis. Blev is-chai på Barista och massa surr. Sen dök Jossan upp också och joinade oss. Trevligt värre. Den bruden hade jag inte sett på länge, minns inte ens sist. Så det var nice. Sen drog jag upp till bion och träffade upp brudarna så käkade vi och jag drack en öl. Sen var det bio. Och jag har inte varit på bio på massa år, säkert fyra eller fem år sen sist (?). Såg "Dumpa honom". En riktig skitfilm om jag får säga min åsikt, och det gör jag oavsett så :P Skitseg och inte alls bra på något vis. Näe, inte alls att rekommendera faktiskt!

Imorgon klockan 08.00 är det APT-möte. Ska bli lite spännande då jag aldrig deltagit i ett sådant tidigare. Efter det blir det att möta upp rätt många från jobbet på Oleary's bowlinghallen där det blir After work. Ska bli skittrevligt faktiskt. Käka lite mat, dricka en-två öl samt bowla och bara umgås. Kul att träffas utanför jobbet. Även om det får bli en tidig kväll för min del då jag börjar klockan sju på fredag.

Aja, nu är det dags att lägga sig i badet, sen är det sängen och John Blund som kallar om jag ska orka upp. Sov gott allihopa. Natti natti.

*BiG HuGs* /En Glad 'Bella'

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick det med lägenheten?När flyttar du in?Kommer på inflyttnings kalaset.Kram Faster Älsklar dig

2009-03-26 @ 00:06:21
Postat av: Anonym

Gumman! Skönt att höra att du mår bra och är glad.Det värmer mitt hjärta.Älskar dig Kram Faster

2009-03-27 @ 21:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0