Trevlig dag

Blev inte någon träff med tjejen idag. Får se om det blir någon dag framöver här istället. Så idag tog jag det lugnt hemma istället. Sen bestämde jag träff med min älskade Vickis på Barrista istället. Vi lunchade där, gick upp till Forex och sen vandrade vi runt i lite affärer med förhoppning av att hitta nå fina plagg. Men ack så jag bedrog mig. Hittade inte ett skit, köpte enbart en ansiktskräm. Så jävla tärt. Men men. Var kanske meningen att jag skulle spara på slantarna?




Tack för idag bejb! Är så tacksam att du är en del av mitt liv. *Kärlek*

Sen man kom hem har jag bara pratat i telefon och sedan mailat på lite lägenheter. Känns så himla tröttsamt med det här lägenhetssökandet. Vill ha en lägenhet nu! Känns som att utbudet är så litet och att det kommer att dröja evigheter. Men jag hoppas inte på det. Stay positive Ida. Förr eller senare måste det ju dyka upp  någon liten lya som är ämnad till mig också eller?

Näe, nu ska jag ta och sätta igång en tvättmaskin samt att plocka undan på mitt rum. Sen ikväll blir det till att kika på tågbiljetter på Tradera då min älskade Ethi ska komma hem på besök imorgon. Längtar så sjukt mycket efter den tjejen.

Ha det super! På återseende.


*BiG HuGs*


Saknar dig redan.

Kommentarer
Postat av: Vickis

Tack själv hjärtat! Mår bra av din närvaro, skrattet o ja av dig!..hihi! Hoppas du får några sjukt mysiga dagar med Ethi nu! Hälsa henne! PUSSIS

2009-03-18 @ 09:52:21
URL: http://stulen.blogg.se/
Postat av: Lil'

Hoppas du får en lägenhet snart så ska jag hjälpa att inreda:D och bo med dig ska jag också!

2009-03-18 @ 09:52:44
URL: http://hehue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0