Trött och huvudvärk

Vaknade med en jävulskt tung huvudvärk imorse. Trodde att huvudet skulle sprängas eller något liknande. Tog en Ibumetin, sen fick jag skjuts av mamsen till jobbet. Det var inte förrän strax innan lunch som jag kände mig piggare och utan den sprängade värken i skallen. Skönt.

Nu har man ledigt i två dagar.  Känns faktiskt väldigt skönt, mest för att få sova ut lite. Imorgon blir det dock inte någon längre sovmorgon då jag ska följa med Bosse och träffa en tjej som jag eventuellt ska bli stödperson till. Bosse ska komma och hämta mig kvart i elva, sen ska vi träffa den här tjejen och hennes pojkvän och ta en fika med dom. Känns spännande. Även om det inte är något bestämt så känns det bra att få träffas innan något är spikat så att både hon och jag får känna efter om det känns bra mellan oss. Så det ska bli roligt. Kanske drar förbi Forex och växlar tillbaka de bath som blev kvar sen Thai också. Kan eventuellt bli en tripp till solariet också, känner mig så jäkla blek. Vet att säkert många tycker att jag är dum i huvudet som går och solar, med tanke på att jag nyss varit utomlands, men jag känner mig blek. Sen skiter jag såklart i om någon tycker det. Mitt val, får jag cancer så får jag det.

Sitter hemma med mamsen och Majkel. Majkel har feber, haft det sedan i torsdags nu. Har sagt åt honom att kolla upp det, men han har inte tid säger han. Konstig man. Ska kolla på sista kvartsfinalmatchen, HV71-Timrå, om en stund. Hoppas verkligen att Timrå loosar idag. Jag tror att dom gör det, att det blir oavgjort efter ordinarie tid men att HV71 vinner i förlängningen. Återstår att se. Hoppas. Skulle bli så mycket roligare att träffa Bosse imorgon om dom förlorar för då kan jag retas lite med honom :P

På återseende.
*BiG HuGs*



P.S. Ett Stort Grattis till Britt-Marie som fyller år idag!
*Många Grattiskramar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0