Vad är det för fel på mig?

Varför sover jag inte den här tiden på en ledig dag? Blir så irriterad. När man får sova, då kan man inte sova och vice versa. Stört. Ändå somnade jag nog inte förrän vid 2-tiden heller så jag tycker att jag borde ha sovit längre. Aja, skit samma. Nu är jag vaken i alla fall. Inte mycket att göra åt saken.

Skellefteå vann till slut igår. Märkte dock att jag har fel, att Frölunda inte alls kommer att möta dom utan dom kommer att möta HV71 i semin. Jag vet inte vad jag fick det ifrån. Struntsamma, spelar mindre roll. Nu är det bara att hålla tummarna för att dom lyckas ta sig vidare till final.

Ska ner och käka lite fukost nu tror jag. Sen blir det nog ett bad.

På återseende.

*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0