Ändrade planer

Blev inge Mediamarkt för min del. Tiden räckte inte så vi får åka dit någon dag under veckan istället. Det är ju trots allt nästan bara en vecka kvar innan jag får min lägenhet nu. Helt galet vad tiden går egentligen, nästan lite otäckt då det känns som om man inte hänger med alla gånger. Istället för Mediamarkt blev det stan och fika med Jossan, Lisa och Evin för min del. Var trevligt att umgås lite med brudarna då det var jättelänge sedan. Någon städning på rummet har det inte heller blivit...inte bra...

Om en stund kommer Evin hit. Imorgon är det dags för jobb igen vilket nästan känns lite konstigt nu när jag varit ledig i fyra dagar. Men det ska bli roligt att jobba igen faktiskt. Aja, uppdaterar sen eller nåt.


*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0