Bröllopsfest

Bröllopsfesten igår var mycket fin och trevlig. Det var dock väldigt mycket folk man aldrig tidigare sett men det var trevligt ändå. Jag hade tyvärr ingen kamera med mig men jag ska försöka att få tag i lite bilder från gårdagen så får ni se lite bilder därifrån. Vid midnatt åkte jag till Skönsberg och åt injera samt snackade en massa med en kompis. Blev kvar till strax efter tre så somnade inte förrän vid fyratiden. Vid två idag så fick jag skjuts in till stan där jag träffade Marisa och Teddy. Vi fikade och pratade och skrattade en massa. Var även på Systemet och bunkrade upp lite inför kvällens galej. Känner mig väl inte sådär jättepeppad att festa men det blir säkert bra då man väl kommit på plats. Ska ta och börja att göra mig iordning snart, sen käka och sen åker jag nog nångång efter det.

Ha en trevlig lördagkväll!
På återseende.

*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0