Duktig flicka

Jobbet kändes sådär idag. Kände aldrig att jag riktigt kom igång och humöret kändes inte på topp. Men jag tog mig igenom dagen så man ska inte klaga. Efter jobbet har jag varit en duktig flicka. Majk tog med sig fyra banankartonger från jobbet så nu har jag packat de totalt sju tomma kartongerna jag hade med kläder som jag inte använder för tillfället. Har märkt upp dom med vad dom innehåller så att jag lätt kan hitta något klädesplagg om jag skulle behöva det. Har sen sorterat ut byråerna i övrigt från kläder som jag inte använder eller vill ha kvar. Var en del olika grejer, en massa skit man har samlat på sig under de senaste åren. Mitt rum ser för övrigt ut som ett bombnedslag med kartonger och påsar ståendes över hela golvet plus en massa kläder som ligger huller om buller. Tror inte jag pallar städa idag, känns som om energin börjar att avta så det får bli ett projekt för morgondagen.

Imorgon är jag ledig från jobbet. Ska dock gå till tandläkaren vilket känns sådär, har man otur så kan det kalaset kosta mycket slantar. Hoppas jag inte har hål i varenda tand bara....Gillar inte riktigt det där med tandläkaren, men det är lika bra att gå dit för jag vill inte bli tandlös i framtiden. Aja, nu ska jag kanske spela lite mer Skip-Bo med mamsen, har inte gått nå bra för mig idag så nu är det dags att vinna lite och "ta ner ná på jorden". :p

På återseende.

*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0