Duktig man é!

Det blev städning av klädkammaren. Nu har jag sorterat bort alla mina skor + jackor. Lät endast regnjackan hänga kvar ifall det här vädret ska hålla i sig. Sen har mamsen och jag hjälpts åt med att sortera ut mina sängkläder samt handdukar. Fan vad jag är ute i god tid alltså! *he-he* Sen imorgon så ska Majkel ta med sig lite mer banankartonger från jobbet så ska jag packa ner lite glas och sådana saker. Sen kan jag nog börja packa ner lite kläder också. Nu ska jag dock inte planera för mycket då jag inte har en aning om vad jag kommer att vara i för skick imorgon samt att humöret ska vara det rätta också. Känns i alla fall skönt att ha fått lite gjort idag. Annars på mina lediga dagar känns det aldrig som om jag gör någon nytta. Men det har jag gjort idag! :)

Nu ska jag kanske spela lite mer Skip-Bo med mamsen. Eller kanske glo på tv. Få se. Blir nog till att ta det lugnt i alla fall. Borde städa rummet men är fan inte på humör för det, har varit duktig nog idag.

Uppdaterar senare.


Världens bästa Mämi!


*BiG HuGs*


Kommentarer
Postat av: daniel

Skipbo hemma?! nu blir jag lite rädd... ;)

2009-05-04 @ 20:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0