Första hyran betald

Då har man precis betalt sin den första hyran. Kom hem för cirka en timme sen, tog ett bad och nu sitter jag här. Jobbet gick bra, inte alls lika segt som igår men än dock lugnt. Imorgon börjar man klockan sju och jobbar till fem. Ska dock försöka att flexa ut lite tidigare då jag ska träffa Märy och Vickis. Hoppas inte att jag kommer att vara alltför seg imorgon kväll, vet ju hur det har varit tidigare då man festat en fredag efter att ha jobbat hela dagen. Men jag hoppas att jag kommer att vara pigg och alert. Det bara måste jag. Ska bli skitkul att umgås med flickorna.

Näe, nu har jag inte något intressant att delge. Ha det så bra. På återseende.

*BiG HuGs*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0