Halleluja för helg!

Var en hektisk dag på jobbet som sög musten ur mig. Men timmarna gick väldigt fort och rätt som det var så visade klockan 17.00. Åkte då ner till stan, drog till ett fik där Paul väntade på mig. Satt och surra en massa, en mycket trevlig stund, sen åkte jag hem. Käkade lite varma mackor, kollade på hockeyn och sen var jag helt död och somnade innan tio. Vaknade klockan elva idag. Mamsen och jag åkte till IKEA en sväng, jag tänkte handla massa prylar men tappade lusten då vi väl var framme så allt jag köpte var diskhanddukar haha.

Ikväll ska jag bara vara hemma. Har fått besök av tre vänner till mämi och Majkel som ska spendera kvällen hemma hos oss. Blir grillning och lite alkoholhaltiga drycker tillsammans med trevligt sällskap för min del. Imorgon blir det till att vila och ladda inför jobb på måndag igen.

På återseende.

*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0