I packartagen

Låg i sängen till elva idag. Höll dock på att flippa ur totalt då nån jävla telefonkärring ringde och väckte mig klockan nio och frågade efter mamma. Blir så sjukt less på alla som ringer och även att dom jämt ringer på dagtid då både mämi och majk jobbar. Tre olika personer har ringt och sökt någon av dom under dagen. Blä! En sak om det var typ vänner eller något som ringde men det är ju bara massa skit om elbolag, abonnemang och pensionsparingar med mera som ringer. Aja, skitsamma. Sen har jag packat ner en massa grejer idag också. Så nu är det massa kartonger på mitt rum plus några plastsäckar med överkast och kuddar i. Imorgon ska majk ta med sig ytterligare kartonger hem (om han kommer ihåg det vill säga) så att jag kan packa vidare. Börjar i alla fall att få ordning på det mesta nu, inte alltför mycket saker som ligger framme nu.

Var iväg och handlade med mämi och majk för en stund sen. Var först på Mediamarkt och kollade på tv samt tv-bänk men vet inte om jag hittade något. Ska kika vidare på det. Sen fick jag min examenspresent av dom också, en fin dammsugare! *wiie* Superbra juh. Tack så mycket hörrni! :) Nu ska jag dricka en kopp kaffe med mamsen och eventuellt spela lite Skip-Bo. På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0