Jag vet...

Syster klagar på dålig uppdatering. Och yes, har varit sämst på att uppdatera de senaste dagarna. Men jag har verkligen varit helt slut och mest bara jobbat och varit hemma och försökt återhämta mig för att återigen jobba. Nu har man jobbat fem dagar på raken, vilket känns kan jag lova. Är helt slut i skallen men nu är jag ledig i fyra dagar och det ska bli underbart skönt! Behöver verkligen ledig tid för att vila upp mig, hinna umgås med lite vänner och familjen samt att fortsätta med packningen. För nu är det inte så lång tid kvar innan jag får tillgång till min lya. Känns roligt nu faktiskt. Vill bara få flytta in i den nu och göra det fint och mysigt och sådär som jag bara vill ha det för att jag ska trivas.

Nu är jag hemma och har precis druckit en drink. Mamsen & Co håller på att grilla massa smaskiga saker så snart blir det food. Sen blir det nog bara så att jag är hemma och myser och njuter av ledigheten och trevligt sällskap. Sen kan jag nästan lova att det kommer att bli Sing Star ikväll. Men det blir najst. Imorgon ska jag troligtvis träffa Vickis. Vi ska ju nämligen på bröllopsfest på fredag då lilla Marisa blivit hustru. Ska bli jättetrevligt och det ser jag verkligen fram emot.

Näe, nu ska jag vara social. Ha det super!

*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0