Lördagsjobbet avklarat

Lördagens jobb är avklarat. Kommer hem till världens liv med massa människor som sjunger Sing Star som bara den. Själv la jag mig i badet, har varit lite social men nu är det dags att börja tänka på refrängen. Busstaxin kommer och hämtar mig tjugo över sex imorgon bitti så det känns som att jag måste ta vara på varje minut som jag kan sova. Grispasset på jobbet väntar, 7-21. Usch, blir trött av bara tänka på det.

Hoppas att alla har en trevlig lördagskväll. Önskar att man vore ledig och kunde festa lite, känns som evigheter sen sist. Men det får bli nästa helg, eller kanske på onsdag vem vet? :p Aja, sängen kallar.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: sis

dålig uppdatering nu systeryster!

2009-05-20 @ 07:24:50
URL: http://hehue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0