Lugn dag & kväll

Kändes lite konstigt att vara tillbaka på jobbet. Fast det var ändå trevligt att träffa alla igen. Kändes som om jag varit borta hur länge som helst trots att det inte var mer än fyra dagar. Var väldigt lugnt på jobbet vilket kändes rätt skönt, jobbigt med för mycket stress och sånt sometimes. Mjukstart blev det. Men jag klagar inte. Imorgon är jag ledig. Måste sätta fart med packning och tvättning då det känns som om jag har hur mycket som helst kvar innan jag ska flytta om cirka en vecka. Nästa måndag blir det förhoppningsvis inventering med hyresvärden av lägenheten och då hoppas jag att jag får nycklarna också. Man vill ju liksom inte hålla på att betala hyra för ett ställe om man inte bor där. Aja, det löser sig.

På onsdag jobbar jag dag, på torsdag kväll och på fredag dag. Sedan är jag ledig till helgen igen. Konstigt med massa lediga helger helt plötsligt, men jag klagar inte. På fredag ska jag även få träffa bästa Märy, ska bli underbart. Så då blir det till att umgås järnet med både Märy och Bästa Victoria, kommer att bli great! Näe, nu ska jag ta och börja släcka ner lite så att jag orkar upp i hyffsad tid så att jag får något gjort imorgon. Kan inte fortsätta på den latsidan jag befunnit mig på en lång tid. Näe, usch och fy för lata mig!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0