Lugn söndag

Sov länge idag, till nästan två. Skönt var det i alla fall. Sen har jag mest slöat. Drog till Evin då vi skulle på ICA och köpa iskaffe och lite annat smaskigt för att mysa och gotta oss en söndag som denna. Istället blev det så att syster ringde och kollade om vi hade lust att sola. Vi hängde på (jag höll på att dö av värmen) och efter det åkte vi till Kvantum i Nacksta och inhandlade lite smarriga saker. Har suttit ute på altanen med syster och Evin, snackat skit, lyssnat på musik och bara varit. Blev dock väldigt kallt efter ett tag, dom där riktiga sommarkvällarna är inte här ännu. Typiskt, men det kommer väl snart. Hoppas på det. Nu ska jag vara lite social med Evin, sen blir det nog sängen snart för min del då jag börjar sju imorgon.

Hoppas du haft en trevlig söndag.
På återseende.

*BiG HuGs*


P.S. Grattis på födelsedagen bejb! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0