Najs lördagkväll

Hade det riktigt trevligt igår. Var jätteroligt att träffa kompisar som man inte sett på evigheter! Man mår verkligen bra av att vara runt omkring folk som man bryr sig om. Jag är helt och hållet nöjd i alla fall. Och relativt lugnt var det också, ingen karatefylla vilket är skönt då man nu för tiden har börjat att få ont i knoppen dagen efter. Men ingen huvudvärk för mig idag, var lite seg vid halvtio då jag klev upp men nu mår man tipp topp!

Väntar på att Momme och Moffa ska komma förbi och fika en sväng innan dom beger sig mot Stockholm och Arlanda då dom ska åka till Cypern imorgon. Blir trevligt att träffa dom en sväng i alla fall. Sen har morbror, hans fruga och minsta kusinen sovit här inatt och nu är dom i Timrå och kollar då kussen spelar match, sen kommer dom tillbaka hit en sväng om jag inte misstar mig. Blir najst. Sen ska jag och familjen åka ut till Birsta och dra till Mediamarkt och kika på tv, dator osv. Syster ska lämna tillbaka en mobil. Ikväll blir det till att röja lite på rummet för min del då det knappt finns yta att gå på där inne, saker exakt överallt.

På återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0