Överlevde!

Jag överlevde mitt tandläkarbesök. Skönt att ha det gjort såhär efteråt men det var inte nå vidare kul. Men nödvändigt. Nu vet jag i alla fall att jag inte har nå hål i truten, att nötterna inte håller på att lossna samt att den tandsten som fanns nu är borta och tänderna polerade och fina. Kalaset gick på 1025 kronor tror jag det var. Det är mycket pengar men samtidigt så får man väl se det som att det var nödvändigt. Skulle ju kosta garanterat mycket mer pengar om man väntade flera år till och då kanske med några hål osv. Aja, nu är det gjort i alla fall.

Efter tandläkarbesöket träffade jag Marisa och Vickis. Vi drog till Barista och åt och fikade. En mycket trevlig stund med dom fina flickorna. Innan jag drog till tandläkaren så köpte jag sex glas och då jag skulle visa brudarna vad jag köpt för glas så tappade jag två av dom i golvet och kvar blev bara ett. Klantig som man är, blir så trött på mig själv! Tur att dom var billiga, annars hade jag blivit upprörd.

Majk har tagit hem fler kartonger från jobbet. Så för min del blir det nog till att packa ner lite mer prylar. Sen en del tvtittande också skulle jag tro. Imorgon jobbar jag kväll så lite sovmorgon blir det i alla fall. Nice. Nu ska jag dricka en kopp kaffe.

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0