Packa mera

Hur lugnt som helst på jobbet. Ska man väl egentligen inte klaga på och inte hoppas på nåt annat heller men fan, dagarna går så långsamt när det inte händer någonting alls. Imorgon jobbar jag kväll, 9.45-21, och det brukar kunna gå rätt smidigt efter att all dagpersonal gått hem. Så jag hoppas på en "snabbare arbetsdag" imorgon...

Eftermiddagen och kvällen har gått desto fortare. Fattar inte vart timmarna tagit vägen. Har packat lite mer ikväll så nu är det faktiskt inte så himla mycket saker kvar. Mest småprylar som ligger lite varstans, sen en del kläder som är i tvätten också då...Men snart är det dags i alla fall, snart är det måndag. Mamsen och jag kommer att pyssla på i lägenheten typ varje dag kommande vecka, så det blir supernice. Så kan kanske syster övernatta i min lya som är lite närmare stan dagarna innan studenten då det bara kommer att vara massa festande. Återstår att se. Men känner att jag vill få ordning på stället så fort som möjligt. Det kommer att bli bra.

Har umgåtts med Evin under kvällen. Vi har småkikat lite på Barca- Man U. Nice att Barca vann, gillart som dom säger i Norrköping! :) Sen har vi surrat en massa, mycket intressanta och viktiga diskussioner vi har den bruden och jag faktiskt. My BabyGirl.



*Lavvo*



Ha det!
*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0